Alla inlägg den 11 april 2011

Av annie lundin - 11 april 2011 15:44

Hejsan alla läsareIdag så hoppades jag att allting skulle gå jätte bra men det var bara bra fram tills jag slutade skolan , för att nu sitter jag i bilen och väntar på att frank ska komma någon gång och jag slutade 15:10 .Sen när jag kommer hem så ska jag få beställa kläder för att jag har för det mästa gamla kläder och det känns ganska tråkigt och sen så bestämmer min mamma ganska mycket över hur jag ska klä mig.En gång då hittade jag en jättefin jeans jacka som passade perfekt med en vit klänning som jag var nästan var tvungen att ha till skolavslutningen men det blev inte så för att mamma och mor-mor inte tyckte om jackan och då är klänningen inte lika fin som med jackan och jag hittade ingen annan jacka som passade lika bra som den.Den enda vuxna som jag kände som tykte att jag skulle ha den jackan med klänningen och det var min pappa.Vid ungefär 15:55 så kom frank till bilen och nu är vi på väg hem till bro.Skriver mer ikvällHejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om mest ?
 sommarlov
 katter
 spindlar
 ormar
 hästar
 delfiner
 hundar
 killar
 tjejer
 skolan
 min blogg
 facebook
 twitter
 kompisar
 godis

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards